اختصاص ۱۰۰ هکتار ازاراضی شمال سیستان وبلوچستان به جهش مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰۰ هکتار اراضی شهر‌های حوزه شمال سیستان و بلوچستان به طرح جهش مسکن اختصاص یافت

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی شش شهر زاهدان، زابل، سراوان، میرجاوه، خاش و سوران با تغییر کاربری به طرح جهش مسکن اختصاص یافت.

عطاء اله اکبری افزود: طرح جهش مسکن ضمن ایجاد اشتغال بیش از ۷۰ هزار نفر، باعث فعال شدن سایر بخش‌های اقتصادی استان نیز می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا تامین زمین‌های طرح جهش تولید مسکن از طریق شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به، اراضی نیازمند تغییر کاربری در کمیسیون‌های ماده پنج، اراضی نیازمند الحاق به محدوده شهری و اراضی برای شهرک سازی جهت رفع نیاز سالیانه به مسکن توجه شده و در شورای مسکن استان مصوب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: تاکنون بخش زیادی از زمین‌های احداث واحد‌های مسکونی این پروژه ملی در استان تامین شده است و همچنان نیز این روند تا برآورده شدن نیاز چهار ساله طرح با قوت ادامه دارد.

اکبری با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضا، مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه تمدید شده است، گفت: شهروندان استان می‌توانند ثبت‌نام در مرحله نخست نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس https://saman.mrud.ir انجام دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار