معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در دولت رئیسی نخبگان پای کار هستند وبه همه نظرات احترام گذاشته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور امروز در همایش نخبگان دانشجویی و درجمع تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان کرمان در دانشگاه آزاد واحد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهرستان کرمان با اعلام اینکه اگر به سال ۱۳۳۲ برگردیم کودتا صورت می‌گیرد گفت: مرحوم مصدق می‌خواست نفت را ملی کند با این ایده که مردم ما نمی خواهند توسری خور باشند، موفق شد.

او با بیان اینکه دولت وقت با کمک آمریکا می‌خواست دست انگلیس را کوتاه کند و با کودتا رضاخان و محمدرضا پهلوی سرکار آمدند، افزود: شما فکر می‌کنید غرب دمکراسی داشته و یا رفتار حقوق بشری دارد اینگونه نیست.

حسینی با اشاره به اینکه ما با آمریکا اگر سر سازش نداریم فقط شهادت سردار سلیمانی عزیز نیست از سال ۳۲ هر رفتار‌های با ما انجام دادند، اظهار داشت: غرب گرا‌ها بگویند در این ۶۸ سال این‌ها چکار کردن برای ما فقط چپاول گری و جنایت و بعد از انقلاب هم تحریم و ترور و هر جنایتی را رقم زدند.

ا‌و گفت: هرجا آمریکا بوده علیه ما کار کرده است ما هیچ خاطره خوبی از دولتمردان این کشور نداریم.

حسینی با اعلام اینکه آمریکا همیشه دنبال کودتا، جنگ و حتی برجام هم نمایشی بود برای تحریم افراد و شرکت‌های جدید بود بیان کرد:ضعف مذاکرات قبلی اصل متن را اونا هم می‌نوشتن و متاسفانه مذاکره کنندگان می‌گفتن هر مذاکراتی بهتر از مذاکر نکردن است.

او افزود: دراین کشور دیگر از این خبرها نیست و اجازه نمی‌دهیم کسی برای ما امورمان را دیکته کند.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: چون خارجی‌ها می‌دانند ما در کشور انسجام داریم با ما مذاکره می‌کنند.

او  بیان کرد: مردم ما خوشبختانه در صف چیزی نیستد الان با سفارش اینترنتی در ب منزل مرغ و تخم مرغ خود را تحویل می‌گیرند.

حسینی بیان کرد: هر جا نیاز باشد دولت حضور دارد و پای کار است.

او با اعلام اینکه قبل اصلا رییس جمهور وقت نداشت، اما در دولت آقای رئیسی  خودشان در کنار مردم برای بررسی مشکلات حضور دارند گفت:این دولت مردمی است.

حسینی افزود: عزم و اراده مهمی در دولت است تا مشکلات مردم انشاءالله حل شود.

او با اشاره به اینکه دانشجویان ما باید مطالبه گر باشد و در نهایت شان منزلت خواسته‌های خود را بگویند بیان کرد: در دولت آقای رئیسی به نظرات همه پرداخته می‌شود و نخبگان پای کار هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مطالبه گر ، سازش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار