نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته پژوهش استانی افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیانوش چقامیرزا مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی با اشاره به آغاز هفته پژوهش استانی، گفت : هرساله برنامه‌های هفته پژوهش در کشور از ۲۰ تا ۲۶ آذر برگزار می‌شود، اما برنامه‌های هفته استانی آن از امروز تا ۱۹ این ماه ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه مادر استان برنامه‌هایی را برای این هفته تدارک دیده، گفت : یکی از این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی این دانشگاه است که از امروز (شنبه) آغاز بکار کرده و به صورت یک نمایشگاه دائمی تا هفته پژوهش سال آینده دائر خواهد بود.

مدیر امورپژوهشی دانشگاه رازی ادامه داد: در این نمایشگاه حضوری ۳۶ دستاورد از پژوهشگران دانشگاه رازی به نمایش درآمده که بیشتر در حوزه‌های کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی هستند.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه از دو رقم جدید یولاف زراعی در استان رونمایی شد، افزود: تمام دستاورد‌های ارائه شده در این نمایشگاه در نمایشگاه استانی دستاورد‌های پژوهشی که از ۱۸ تا ۲۵ آذر توسط پارک علم و فناوری به شکل مجازی برپا خواهد شد، ارائه خواهند شد.

چقا میرزا گفت : نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه رازی در محل معاونت پژوهشی این دانشگاه هر روزه پذیرای بازدید دانشجویان، اساتید و علاقمندان داخل و خارج از این دانشگاه خواهد بود.

او به انجام برنامه ریزی‌ها برای تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه رازی طی هفته جاری هم اشاره کرد و گفت: در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه ۵۸ نفر و در مراسم استانی پژوهشگران برتر استان نیز ۶۲ نفر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی با اشاره به تلاش‌های دانشگاه برای حمایت از پژوهشگران، افزود: هرچند که تعداد پژوهشگران استان زیاد است، اما باتوجه به محدود بودن بودجه‌های پژوهشی به ناچار پژوهانه‌ای که به آن‌ها اختصاص داده می‌شود، اندک است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.