مدیر شرکت بیمه امید مشاور اردبیل گفت: به مناسبت روز بیمه بخشودگی جرایم دیرکرد از ۱۳ آذر تا ۲ دی ماه اجرایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پویا جهانگیرزاده، مدیر شرکت بیمه امید مشاور اردبیل در جلسه‌ای به مناسبت روز بیمه گفت: شرکت بیمه امید مشاور اردبیل در ارزیابی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۰ رتبه برتر استان اردبیل را کسب کرد که این امر در سایه همت و اعتماد مشتریان به وجود آمده است.

او همچنین از راه اندازی کلینیک تخصصی بیمه عمر توسط شرکت بیمه امید مشاور برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت در اردبیل خبر داد و گفت: این طرح با حضور مشاوران شرکت در سراسر استان انجام می‌شود که مقدمات این کار انجام شده و در فاز اول به صورت آزمایشی در حال اجراست.

مدیر شرکت بیمه امید مشاور اردبیل بیمه عمر را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها نقش اساسی در سوق دادن مردم به تحت پوشش قرار گرفتن بیمه عمر دارند که انتظار می‌رود در استان اردبیل این موضوع به صورت همه جانبه ترویج و همگانی شود.

جهانگیرزاده بیان کرد: به مناسبت روز بیمه بخشودگی جرایم دیرکرد از ۱۳ آذر تا ۲دی ماه اجرایی می‌شود که واجدین شرایط با ارائه مدارک مورد نظر می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

او افزود: شرکت بیمه امید مشاور نیرو‌های خانم با روابط عمومی بالا را برای فعالیت در حوزه مشاوره بیمه عمر استخدام می‌کند که از علاقمندان و واجدان شرایط برای این امر می‌توانند به دفتر نمایندگی بیمه امید مشاور مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.