مدیر آموزش و پرورش رامشیر:

نظارت بر فرایند تدریس و فعالیت‌های آموزش مدارس الزامی است

شریفی با تاکید بر نظارت بر فرایند تدریس و فعالیت‌های آموزشی در مدارس رامشیر گفت: بازدید روزانه از مدارس ابتدایی و متوسطه تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: معلم مهم‌ترین الگوی تربیتی دانش آموزان است که اهداف سند تحول بنیادین را در مدرسه نهادینه می‌کند، بنابراین باید بر فرایند تدریس معلمان و فعالیت‌های آموزشی مدارس نظارت دقیق تری انجام شود.

او با بیان اینکه بازدید روزانه از مدارس ابتدایی و متوسطه سطح شهر تا پایان آذر ماه ادامه دارد، افزود: این بازدید‌ها با هدف کیفیت بخشی به فرایند یاددهی و یادگیری، تقویت انگیزه معلمان و نظارت بر فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و مالی مدارس انجام می‌شوند.

شریفی با اشاره به کسب رتبه دوم رامشیر در توسعه متوازن رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان خوزستان، اظهار داشت: مسیر موفقیت دانش آموزان در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش با ترسیم نقشه راه و ارائه برنامه‌های کاربردی هموارتر می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تاکید بر ادامه روند واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تصریح کرد: مدیریت صحیح، کلیدی‌ترین نکته برای عملکرد خوب معاونین، معلمان و خدمتگزاران مدارس به عنوان گرداننده و هماهنگ کننده اصلی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است که زمینه اجرای دقیق قوانین را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.