حاج‌امینی گفت: حکم امیررضا یوسفیان صادر شده و تا ۲ روز آینده ابلاغ می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حاج‌امینی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: حکم "امیررضا یوسفیان"که به عنوان سکاندار مدیریت این شهر از سوی شورا معرفی شده توسط وزارت کشور صادر شده است و تا ۲ روز آینده ابلاغ می‌شود.

حاج‌امینی با بیان اینکه از تاخیر در انتخاب شهردار ساوه از مردم عذرخواهی می‌کنیم افزود: امید است که شهردار منتخب ساوه در رفع مشکلات شهر اهتمام جدی داشته باشد و با افزایش تعامل بین شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری بتواند مسیر توسعه این خطه را هموارتر کند.

او اضافه کرد: هم‌افزایی و ارتباط موثر اصحاب رسانه با مجموعه مدیریت شهری زمینه همراهی شهروندان را هم فراهم کرد که تقویت این تعامل باید در اولویت باشد.

«امیررضا یوسفیان» متولد سال ۱۳۴۲ و دارای مدرک دکترای مدیریت عالی کسب و کار و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است که در کارنامه خود سوابق شهرداری همدان، زنجان، قائمشهر، فامنین و دلیجان را دارد.

ساوه دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است و اراک و ساوه شهر‌های دو شهر بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در این استان هستند که باید حکمشان طبق ضوابط از سوی وزارت کشور صادر شود.

پیش از این اعضای شورای اسلامی شهر ساوه با رای اکثریت رضا گل‌محمدی را انتخاب و بعنوان شهردار پیشنهادی به فرمانداری شهرستان ساوه اعلام کرده بودند که به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی مطرح شده در آیین نامه اجرایی، واجد شرایط لازم برای تصدی این سمت تشخیص داده نشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار