هاشمی گفت: تامین زمین برای اجرای مطلوب قانون جهش تولید مسکن در استان با قدرت و سرعت در انجام روند اداری و قانونی، پیگیری شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان سمنان درسالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری ابراز داشت: اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان سمنان باید از اولویت‌های اصلی مسوولان باشد.

وی تاکید کرد: نباید دغدغه‌ای برای متقاضیان قانون جهش تولید مسکن در زمینه تامین زمین وجود داشته باشد و باید تمهیدات لازم در این زمینه با قید فوریت مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: قانون جهش تولید مسکن در روستا‌ها نیز بر اساس میزان درخواست متقاضیان، اجرایی خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، متولی اجرای قانون جهش تولید مسکن در روستا‌ها است و ضرورت دارد اقدامات لازم برای عملیاتی شدن این قانون را در دستور کار قرار دهد.

هاشمی یادآور شد: صدور پروانه ساخت و آماده سازی زیرساخت‌ها به وسیله شهرداری‌های استان برای زمین‌های قانون جهش تولید مسکن با جدیت پیگیری شود.

استاندار سمنان گفت: همت مسئولان و تلاش جمعی و پیگیری اقدامات طی برنامه زمانبدی شده و عملیاتی، برای اجرایی شدن قانون جهش تولید مسکن در سمنان به عنوان اولین استان در کشور آغاز شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.