ضریب نفوذ برق در روستاهای بالای پنج خانوار کردستان به ۱۰۰ درصد رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: ضریب نفوذ برق در روستا‌های بالای پنج خانوار استان ۱۰۰ درصد بوده تمام این روستاها از برق بهره مند هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان  از وجود بیش از ۷۰۱ هزار مشترک برق در استان خبر داد و اظهار داشت: ضریب نفوذ برق در روستاهای بالای ۵ خانوار استان کردستان به ۱۰۰ درصد رسید

لهونیان افزود:همه روستا‌های کردستان از انرژی برق برخوردار بوده و در نقاطی که این امکان وجود نداشت، برق آن روستا‌ها از انرژی خورشیدی تامین شده است.

او گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری نیز از برق بهره‌مند است و ۴۹۶ هزار مشترک در شهر‌ها و ۲۰۵ هزار مشترک نیز در روستا‌های استان ساکن هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان بیان کرد: تمام تلاش این شرکت بر آن است تا در بخش‌های مختلف ازجمله بخش خانگی، کشاورزی، صنعتی و تجاری انرژی برق با توجه به نیاز متقاضیان در اختیارشان قرار گیرد.

لهونیان در ادامه به‌سختی کار و فعالیت‌های برق‌رسانی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط کوهستانی روستاها  و مسیرهای صعب‌العبور و اقلیم سخت استان، ما را از فعالیت خسته نکرده و همچنان مصمم درحال خدمت به مردم استان هستیم.

او افزود: همزمان با احداث و توسعه شبکه ، بهسازی و نوسازی شبکه های قدیمی با حجمی بالا و وسیع در این شرایط اقتصادی ، در حال انجام است .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.