استاندار کرمان گفت: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران پا به پای استانداری در مورد کرونا آمده‌اند و کمک کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در جلسه شورای اداری بعد از ظهر امروز که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزاری است، گفت: ما شورای راهبردی به نام شورای ارشد داریم که توسط یک تیم حرفه‌ای جمع بندی می‌شود تا دیدگاه واحد در مورد مسائل راهبردی استان صور ت می‌گیرد،  این واقعا در مورد اهداف مهم استان صورت گرفته است.

او افزود: در مورد شرایط کرونای استان کرمان ، ۵ دانشگا‌ه علوم پزشکی در استان وجود دارد که در پیک پنجم‌ کرونا در یک روز دو هزار و ۵۰۰ نفر بستری داشتیم ، سپاه و بقیه ارگان‌ها کمک شایانی کردند و خوشبختانه کنترل شد.

او افزود: استان کرمان  به مناطق مختلف تقسیم شده است و کارگروه رفع موانع تولید در همه شهرستان‌ها تشکیل شده است و در همین رابطه مشکلات قابل حل استان ۸۰ درصد حل شده است.

زینی وند با اشاره به اینکه استان کرمان از توسعه نا متوازن رنج می‌برد بیان کرد: جلسات جهش تولید مسکن  و تنظیم بازار به صورت منظم برگزار می‌شود.

او با اشاره به برنامه ریزی در جذب اعتبار و بودجه استان کرمان ادامه داد: ۵۵ هزار میلیارد تومان سهم جذب منابع برای استان کرمان تعریف شده که هفت هزار میلیارد تومان آن فقط دولتی است.

زینی وند گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه و طرح قابل سرمایه گذاری در کرمان وجود دارد که در صورت جذب سرمایه رشد هشت درصدی استان کرمان دور از دسترس نیست.

زینی وند در ادامه افزود: نیروی انتظامی و سپاه پا به پای ما در مورد کرونا آمده اند و کمک کردند.

او با اعلام اینکه دادگستری همیشه پای کار بود و  موحد رئیس کل دادگستری پیگیر خیلی مسائل بودند ، همینطور در مسائل کارگری کمک کردند، بیان کرد: حدود ۴۰۰ هزار کارگر در استان داریم که پیچیده گی‌های در این زمینه وجود دارد که باید بعضی مشکلات در تهران و در سطح ملی حل شود.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار