رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: چهار پایگاه و مرکز امدادی اورژانس در استان همدان آماده افتتاح است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حبیب معصومی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۳ پایگاه امدادی و یک مرکز اورژانس در مناطق مختلف این استان تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

او افزود: درهمین ارتباط پایگاه‌های امدادی جورقان، پایگاه آب مشکین کبودراهنگ و پایگاه امداد جاده‌ای آزاد راه همدان - تهران در حوزه استحفاظی شهرستان فامنین، آماده بهره برداری و ارائه خدمات است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: همچنین ساختمان جدید پایگاه اورژانس «شیرین سو» در شهرستان کبودراهنگ نیز با ۱۲۰ متر مربع مساحت و اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان احداث و آماده افتتاح شده است.

معصومی عنوان کرد: برای آماده سازی و تجهیز هر یک از این پایگاه‌ها ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و در هر یک از این پایگاه‌های امداد جاده‌ای یک دستگاه آمبولانس با ۶ نیرو متخصص مستقر می‌شوند.

او افزود: با بهره برداری از پایگاه‌های امداد جاده‌ای شمار پایگاه‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به ۶۵ مورد می‌رسد که با در نظر گرفتن هفت پایگاه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، این استان دارای ۷۲ پایگاه اورژانس برای خدمت رسانی به افراد در مواقع ضروری است.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار