سنا:

تمرینات سخت و فشرده‌ای را برای قایقرانی برنامه ریزی کرده ام

سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شروع تمرینات توضیحاتی را بیان کرد.

پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قبول هدایت تیم ملی قایقرانی ایران  اظهار داشت: من از قبل با تیم ملی قایقرانی ایران آشنایی کامل داشتم و در این چند روزی که در کنار ورزشکاران ایران حضور داشتم متوجه شدم که قایقرانی ایران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است. امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم از نظر کار‌های تکنیکی و مسائل فنی به هماهنگی بسیار خوبی دست پیدا کنیم. در هر صورت من به دنبال کسب بهترین نتیجه با تیم ملی ایران هستم. همچنین فدراسیون قایقرانی ایران هم از من درخواست کرده است که به روزترین و قوی‌ترین روش‌های روز دنیا را به تیم ملی قایقرانی ایران آموزش دهم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران درباره بازی‌های آسیایی که سال آینده برگزار می‌شود بیان داشت: من تازه به ایران آمده ام و قرار است تا چند روز آینده اردوی تیم ملی را برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین شروع کنیم. تمرینات من بسیار سخت و فشرده خواهد بود و امیدوارم تا قبل از شروع بازی‌های آسیایی بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم. برای بازی‌های آسیایی برنامه سختی را طرح ریزی کرده ایم و امیدوارم با این روش بتوانیم در آن رقابت‌ها بهترین نتیجه را به دست آوریم.

قایقرانان ایران از انگیزه بالایی برخوردار هستند

سنا درباره قایقرانان ایرانی گفت: من زمانی که با تیم ملی برزیل در المپیک ریو حضور داشتم با آن‌ها تمرینات بسیار سخت و فشرده‌ای را انجام دادم که ثمره آن موفقیت این تیم در المپیک بود. قبل از المپیک توکیو با شرایط قایقرانی ایران آشنا بودم و می‌دانستم که ایرانی‌ها برای موفقیت از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند. همین انگیزه ایرانی‌ها باعث شد که هدایت این تیم را بر عهده گرفته و می‌خواهم با آن‌ها در بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام درباره اینکه تمرینات تیم ملی از چه زمانی آغاز خواهد شد بیان کرد: اولین تمرین تیم ملی از امروز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی شروع می‌شود. در این تمرین قایقرانان زیادی حضور خواهند داشت و بعد از بررسی عملکرد آن‌ها مسابقه انتخابی برگزار می کنیم. در نهایت ورزشکاران مورد نظر را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار