معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: ۲۸ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای پروژه آسفالت شهرک صنعتی بیدک اختصاص داده شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  عظیم رضوانی معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: عملیات زیرسازی، آسفالت و بهسازی خیابان‌های شهرک صنعتی بیدک به مساحت ۶ هزار متر مربع در حال انجام است و اعتبار اختصاص داده شده به این بخش از محل منابع داخلی شرکت می‌باشد.


بیشتر بخوانید


رضوانی گفت: یکی از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی تأمین امکانات زیرساختی از جمله زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری معابر اصلی و فرعی در سطح شهرک‌ها و ونواحی صنعتی میباشد.

او گفت: بهبود شرایط تولید برای تولیدکنندگان وساماندهی و آسفالت سطح معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی از عوامل تاثیرگذار جهت حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌باشد.

رضوانی گفت: این شهرک صنعتی دارای امکاناتی، چون آب، برق، گاز، تلفن، فیبر نوری، ایستگاه آتش نشانی و تصفیه خانه می‌باشد.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: تا کنون تعداد ۲۳۳ قرارداد صنعتی منعقد شده است که تعداد ۱۰۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است.

شهرک صنعتی بیدک با مساحت ۱۷۰ هکتار دارای امکانات زیرساختی مناسب برای سرمایه گذاری صنعتی یکی از فعالترین شهرک‌های استان می‌باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.