اقامه نماز باران در اصفهان

نماز باران روز جمعه این هفته به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گلستان شهدا اقامه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بر اساس اعلام دفتر آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماز باران روز جمعه این هفته در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

این نماز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و با هدف استغاثه به درگاه خداوند و درخواست نزول رحمت الهی و پیرو توصیه آیت الله ناصری (دولت آبادی) خواهد بود.

در این اطلاعیه از عموم مردم دعوت شده است که در این مراسم که ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در ادامه توصیه شده که نمازگزاران روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه روزه بگیرند و نسبت به حضور سالمندان و کودکان پاک اهتمام ورزیده شود که از آداب اقامه نماز باران است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
دلیل خشکی زاینده رود خشکسالی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
برای گرونی ها چرا نماز نمی خونن، تا فهمیدن قراره بارون بیاد رفتن نماز باران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
چقد راحت مشکل کم آبی کشور حل میشه ولی ما بی خبر بودیم
Netherlands
Mikail
۰۳:۱۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
اونی که با نمازش بارون میومد سید احمد خوانساری بود
حالا اگه بارون از تمام ایران قطع نشه خوبع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
خدا را شکر، منشا مشکل پیدا شد. مدیون هستین اگه فکر کنید علت این همه بی آبی و بدبختی ملت، مسئولین هستند. مشکل گناهکار بودن مردمه و خداوند هم از مردم ناراحته. حالا مردم رفتند عذر خواهی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
از صدقه سر همین پیران و سالخوردگان و کودکان ، نماز باران تاثیرش را خواهد گذاشت .
شنیده بودم که سالخوردگان و کودکان ، دعایشان سریعتر و گیراتر است .
خدایا توبه
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
اونهایی که منفی داده اند از بارش باران ناراحت هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
فلاح
۱۹:۱۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اللَّهُمَّ لَا تَجْعَلْ ظِلَّهُ عَلَيْنَا سَمُوماً ، وَ لَا تَجْعَلْ بَرْدَهُ عَلَيْنَا حُسُوماً ، وَ لَا تَجْعَلْ صَوْبَهُ عَلَيْنَا رُجُوماً ، وَ لَا تَجْعَلْ مَاءَهُ عَلَيْنَا أُجَاجاً .
(6) خدایا! سایۀ ابر را بر ما باد گرم و زهرآگین مساز و سردی آن را بر ما شوم و نحس مکن و بارانش را بر ما عذاب قرار مده و آبش را برای ما تلخ و شور مگردان.
Iran (Islamic Republic of)
ابو محمد
۱۹:۱۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اللَّهُمَّ اسْقِنَا سَقْياً تُسِيلُ مِنْهُ الظِّرَابَ ، وَ تَمْلَأُ مِنْهُ الْجِبَابَ ، وَ تُفَجِّرُ بِهِ الْأَنْهَارَ ، وَ تُنْبِتُ بِهِ الْأَشْجَارَ ، وَ تُرْخِصُ بِهِ الْأَسْعَارَ فِي جَمِيعِ الْأَمْصَارِ ، وَ تَنْعَشُ بِهِ الْبَهَائِمَ وَ الْخَلْقَ ، وَ تُكْمِلُ لَنَا بِهِ طَيِّبَاتِ الرِّزْقِ ، و تُنْبِتُ لَنَا بِهِ الزَّرْعَ وَ تُدِرُّ بِهِ الضَّرْعَ وَ تَزِيدُنَا بِهِ قُوَّةً إِلَي قُوَّتِنَا .
( خدایا! ما را بارانی فرست که به وسیلۀ آن از تپّه‌ها آب سرازیر نمایی و چاه‌ها از آن پر کنی و نهرها را روان سازی و درختان را برویانی و قیمت‌ها را در تمام شهرها ارزان کنی و چهارپایان و مخلوقات را نشاط و قوّت دهی و روزی‌های پاکیزه را برای ما کامل کنی و زراعت را برویانی و نیرو به نیروی ما بیافزایی.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله مشاور
۱۹:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اللَّهُمَّ اسْقِنَا غَيْثاً مُغِيثاً مَرِيعاً مُمْرِعاً عَرِيضاً وَاسِعاً غَزِيراً ، تَرُدُّ بِهِ النَّهِيضَ ، وَ تَجْبُرُ بِهِ الْمَهِيضَ
(4) خدایا! برای ما بارانی فریادرس و برطرف‌کننده قحطی فرست؛ بارانی رویانندۀ گیاه و سرسبز کنندۀ دشت و دمن و بارانی گسترده و فراوان ‌که به وسیلۀ آن گیاه از رشد ایستاده را به عرصۀ رشد و نموّ بازگردانی؛ و در سایۀ آن، مردگی و خشکی زمینی که علف و گیاهش از بین رفته، جبران کنی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله معلم
۱۹:۱۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
﴿1﴾ اللَّهُمَّ اسْقِنَا الْغَيْثَ ، وَ انْشُرْ عَلَيْنَا رَحْمَتَكَ بِغَيْثِكَ الْمُغْدِقِ مِنَ السَّحَابِ الْمُنْسَاقِ لِنَبَاتِ أَرْضِكَ الْمُونِقِ فِي جَمِيعِ الْافَاقِ .
(1) خدایا! ما را به باران سیراب کن و رحمتت را به باران پُر آب و فراوان بر ما گسترش بخش؛ از ابری که برای گیاه زیبای زمینت در تمام ناحیه‌ها و اطراف سوق داده شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
عجبه. اصفهانی ها. بعد از ۱۰. روز. تجمع. در زاینده رود. تازه میخوان نماز. باران. بخوانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
سلام
باید تلاش کنیم راهکاری برای کشاورزان و اب اشامیدنی پیدا کنیم دعا ونماز جای خود دارد مکه با خشکسالی الان بزرگترین اسخر ها را دارد...
آخرین اخبار