گروه جهادی شهید همت چندین جفت کفش دخترانه و پسرانه را به دانش آموزان مناطق محروم ایذه اهدا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گروه جهادی شهید همت خوزستان در پویش «همه یک خانواده ایم» در کنار لوازم‌التحریر برای هر دانش‌آموز چندین جفت کفش دخترانه و پسرانه را هم در نظر گرفت و در بسته‌های مجزا به دانش‌آموزان اهدا کرد.

بخش سوسن شهرستان ایذه روستای فالح، دیگه ترو، شهید خدابخشی، دهمیران، گل بردر، تلخاب، پاتوه، اندیکا، مدرسه بلال حبشی، شهید مدرس چلوار، مقصد گروه جهادی شهید همت شهرستان ایذه بود تا با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هدایایی را به دانش‌آموزان مناطق محروم داده شود.

علی اکبر خسروی مدیر گروه جهادی شهید همت شهرستان ایذه گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۴۰۱ مناطق محروم شهرستان ایذه شناسایی و برای خدمت رسانی عازم این بخش شدیم.

او افزود: در پویش «همه یک خانواده ایم» گروه جهادی شهید همت خوزستان ما در کنار محرومان خواهیم ماند.

خسروی همچنین با تشریح فعالیت در مناطق محروم اعم از ساخت امکانات بهداشتی و تاسیس کتابخانه هم اشاره کرد.

مدیر گروه جهادی شهید همت ایذه اغلب فعالیت‌های این گروه را فرهنگی دانست که با شیوع کرونا فعالیت‌های بهداشتی و اجتماعی هم به آن افزوده شد و تعمیر و تجهیز خانه‌های برخی از روستاییان در راس امور قرار گرفت.

علی اکبر خسروی یادآور شد که در کنار هدایا، برنامه‌هایی، چون نذر آب، پخت و توزیع نان صلواتی، نذر قربانی، پویش‌هایی به مناسبت‌های مختلف، اطعام در ماه محرم و صفر و همچنین روز اربعین و... نیز برقرار بود.

مدیر گروه جهادی شهید همت ایذه کمک‌های مومنانه را صرفا منوط به ایام شیوع کرونا در کشور ندانست و از هموطنان درخواست کرد در پویش‌های مومنانه سهیم شوند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.