با اعزام تیم‌های واکسیناسیون به درب منازل مناطق روستایی روانسر بیش از ۹۴ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان واکسینه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محی‌الدین امینی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت : طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا با مراجعه کارشناسان بهداشت به درب خانه‌های مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهر روانسر از ۹ آبان در این شهرستان آغاز شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر تزریق واکسن در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید ویسی در شهر روانسر، پنج تیم در روستا‌های حاشیه شهر روانسر و سه تیم روستایی نیز در سایر مناطق روستایی روزانه به درب خانه‌های مردم مراجعه و افراد باقیمانده را واکسینه می‌کنند.

 رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر  با بیان اینکه خوشبختانه شهرستان روانسر در حال حاضر از نظر رنگ‌بندی کرونایی، در وضعیت آبی قرار دارد، اظهار داشت: با زحمات شبانه‌روزی مدافعین سلامت، از لحاظ پوشش واکسیناسیون روستایی این شبکه در بین شهرستان‌های استان پیشتاز است و تاکنون ۹۰ درصد مردم روانسر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

استقبال از  اجرای طرح واکسیناسیون ضربتی

سمیه زهره‌وندی مسئول مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره ۲ شهر روانسر نیز گفت: از زمان اجرای طرح واکسیناسیون ضربتی و مراجعه به درب منازل، روند تزریق واکسن افزایش پیدا کرده و  مردم استقبال خوبی دارند.

او افزود: برخی از مردم برای دریافت واکسن مقاومت می‌کنند که پس از حدود هشت بار مراجعه به درب منزل آنها، سپس قانع می‌شوند و واکسن را تزریق می‌کنند و اطمینان خاطر بیشتری دارند.

گفتنی است:شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.