سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی فردای تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: مانند تمام بازی ها، یک دیدار سخت و سنگین را در پیش داریم. این دیدار نیز مانند سایر بازی ها، جدال نزدیکی خواهد بود. فردا با تمرکز بالا وارد زمین می‌شویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. شرایطی که تیم ما اکنون دارد، مورد تایید من نیست؛ ولی خوشحالم با این بازیکنان کار می‌کنم.

نکونام افزود: برنامه بازی‌ها طوری است که به صراحت می‌گویم تنها تیمی که در لیگ ضرر می‌کند، فولاد است؛ چون تعداد بازیکنانمان محدود است. شما می‌توانید از بازیکنان جوانان و امید استفاده کنید، در صورتی که به نتایج بازی در آن سال فکر نکنید و برای سال‌های آینده برنامه ریزی کنید. مثال واضح، تیم بارسلونا است که اگر بازیکن خوب، تاپ و اسمی نخرد باید از بازیکنان آکادمی‌اش استفاده و در لیگ حضور پیدا کند تا برای سال‌های آینده آماده شود.

تیم مد نظر من، تیمی است که باید زحمت بکشد و تلاش کند

او گفت: در فوتبال ایران نیز همین طور است. اگر قرار باشد هم سرمایه‌گذاری کنید و هم این که نتیجه بگیرید، باید بازیکنان تاپ بگیرید. بازیکنانی که می‌توانند در لحظه و ثانیه نتیجه و شرایط بازی را تغییر دهند. اگر قرار است روی بازیکنانی که کمتر بازی کرده و جوان و آینده دار هستند برنامه ریزی شود، فقط باید به فکر این باشید که لیگ را با یک رتبه خوب به پایان برسانید. ما باید تصمیم بگیریم که کدام مورد را می‌خواهیم و شما باید طبق این برنامه ریزی جلو بروید. تیم مد نظر من، تیمی است که باید زحمت بکشد و تلاش کند و در آخر هر اتفاقی افتاد و هر نتیجه‌ای به دست آمد، مشکلی نباشد.

نکونام ادامه داد: مصدومانی که در این شرایط داریم، خیلی به ما ضربه می‌زنند؛ ولی خودتان می‌دانید من در این سه سال نگرانی از این بابت نداشته‌ام. هر بازیکنی در تیم مصدوم شود، بازیکنان دیگر را جایگزین می‌کنیم. حتی اگر بازی نکرده باشند، آن‌ها را در ترکیب می‌گذاریم و قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت. به خاطر این که ما فقط تیممان برایمان مهم است و نفر برایمان اهمیتی ندارد.

نیم‌فصل تیممان را تقویت می کنیم

نکونام درباره تقویت تیم خود گفت: یکی از صحبت‌هایی که من از روز اول و پیش فصل داشتم، تقویت تیم برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا است. من خودم اصلاً دوست ندارم در باشگاهی کار کنم که آن تیم نخواهد برای جایگاهی بجنگد. حتی اگر یک پله صعود باشد. باید برای آن کار بجنگیم. تا نیم‌فصل باید کار را جلو ببریم و با توجه به میزان مصدومیت‌های پرشماری که داریم در نیم‌فصل تیممان را تقویت کنیم.

نکونام در ارتباط با داوری‌های لیگ برتر گفت: در بحث داوری، از روزی که من آمدم نه نفعی بردیم و نه ضرری کردیم. تا الان مشکل داوری نداشتیم و اگر هر صحبتی هم می‌شود، قطعاً به این دلیل است که فوتبالمان پیشرفت کند. بحث این نیست که من حتماً باید ببرم یا نه. قطعاً داوری یک روز به نفعم می‌شود و یک روز هم به ضررم. اعتراضات هم به لحظه انجام می‌شوند و در نهایت همه چیز تمام می‌شود. بدون شک داوران نیز دوست ندارند این همه فشار روی آن‌ها باشد و می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار