بهترین گفت: عدالت‌محوری از جمله معیار‌های فعالیت شهرداری بیرجند است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بهترین شهردار بیرجند گفت: شاخصه‌های ارزشی، عدالت‌محوری و فساد ستیزی از معیار‌های فعالیت شهرداری بیرجند هستند.

او گفت: برای مراسم استقبال از بهار ۴ خیابان در شمال، جنوب، شرق و غرب شهر انتخاب شده اند و ارائه خدمات شهری  در مهرشهر و معصومیه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بهترین در خصوص معبر فرزان شهر بیرجند هم گفت: بنابر قانون باید راه و شهرسازی اراضی را تملک و قطعه‌سازی کند و در اختیار ورثه قرار دهد که این کار را انجام نداده‌است.

شهردار بیرجند گفت: شهرداری از بودجه داخلی خود این معبر را به پل وصل کرده‌است، ولی تاکنون مبلغی دریافت نکرده‌است و مدعی هستیم از قطعات تجاری حاشیه بلوار، سهم شهرداری باید پرداخت شود.

او گفت: ورثه به دلیل عدم انجام تعهد از سوی راه و شهرسازی حکم خلع‌ید دارند، ولی در حال رایزنی هستیم و این مشکل سه‌جانبه بین شهرداری، وراث و راه و شهرسازی است که شهرداری حسن‌نیت خود را ثابت کرده، ولی راه و شهرسازی هم باید پای کار بیاید.

بهترین در خصوص بدهی‌های شهرداری بیرجند و بودجه ۷۰ میلیارد تومانی که در اختیار شهرداری قرار گرفته‌است گفت: ۱۶ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری مربوط به سپرده‌های ضمانت شرکت‌های پیمانکار، ۱۶ میلیارد تومان هزینه‌های پارکینگ و ۳۰ میلیارد تومان وام‌های شهرداری است.

شهردار بیرجند همچنین بر ایجاد درآمد‌های پایدار و استفاده از سرمایه‌گذاران در مرکز استان، بازیافت زباله و کسب ثروت از طلای کثیف،   پیگیری انتقال صنوف آلاینده و تمکین مجتمع هلال به قانون برای احداث پارکینگ تأکید کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س-ع-ا
۱۹:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
بارقه امید با عدالت محوری.انشاءالله که با همین فرمون با موفقیت پیش بروید جناب دکتر عزیز