۶۰۰ سری اقلام اصلی جهیزیه امروز به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان اصفهان اهدا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مصطفی خاکسار قهرودی قائم‌مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به اینکه حدود پنج میلیون نفر مددجو در سراسر کشور تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: بخش زیادی از این افراد تحت پوشش را زنان سرپرست خانوار و فرزندان آن‌ها تشکیل می‌دهد که توانایی اداره کردن زندگی را به‌تن‌هایی ندارند.

وی گفت: ما معتقدیم نوع و شیوه تهیه کالا برای جهیزیه مهم است و هر چه قدر خیران آورده داشته باشند کمیته امداد هم کمک می‌کند تا این سیر مستمر تأمین شود.

قائم‌مقام رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) درباره آمار تعداد جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان تحت پوشش تصریح کرد: آمار جهیزیه از دست ما خارج است، زیرا تعداد زیادی از گردونه خارج و تعدادی وارد می‌شود، اما تأمین جهیزیه در استان‌ها در حال انجام است.

وی گفت: هدف اصلی ما کمک به مردم است و هر جا کمک خود مردم و خیران باشد، کمیته امداد هم به میدان آمده است، اما در تأمین جهیزیه به همان میزان که خیران اهدا می‌کنند به همان میزان نیز کمیته امداد با یک سری از مراکز تولید ارزان‌قیمت تعامل و هماهنگی و بخشی از جهیزیه را تأمین می‌کند.

در ادامه این آیین کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه کمیته امداد دراستان اصفهان ۱۰۰ هزار حامی خیر دارد، گفت: بسیاری از شرکت‌های بزرگ و خیران در پی مسئولیت اجتماعی، از افرادکم بضاعت حمایت می‌کنند.

وی گفت: هم اینک هزار و ۲۰۰ نو عروس در نوبت دریافت جهیزیه داریم که امروز ۶۰۰ سری جهیزیه با ارزشی بیش از ۱۸ میلیارد تومان به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این کمک جهیزیه با همکاری شرکت‌های صنعتی و نیز سایر خیران با تهیه یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون و اجاق گاز تهیه‌شده است.

وی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار و ۴۰۰ فرزند خانواده امداد تحت حمایت یکی از شرکت‌های تولیدی قرارگرفته‌اند، گفت: این مجموعه بیش از چند میلیارد تومان به‌صورت مستقیم به این فرزندان تحت پوشش و نیز تهیه مایحتاج خانواده کمک کرده است.

زارع گفت: یکی از خیران در سال گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان خانواده امداد اهدا کرد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.