صدا و سیمای مرکز زنجان، دستگاه برتر فرهنگی در حوزه ترویج نماز

مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکززنجان گفت:صداوسیمای مرکز زنجان به عنوان دستگاه برتر در ترویج فرهنگ نماز در سال ۱۳۹۹ برگزیده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان گفت: صداوسیمای مرکز زنجان به عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر ویژه در ترویج فرهنگ نماز در سال ۱۳۹۹ برگزیده شده و در اجلاسیه نماز استان زنجان با حضورحجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، تجلیل شد.

او افزود: در این مراسم که به صورت زنده از شبکه اشراق پخش شد، با اعطاء تقدیرنامه به مدیرکل مرکز از فعالیت‌های فرهنگی و برنامه ریزی گسترده صداوسیمای مرکز زنجان در راستای ترویج نماز تقدیر شد.

مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکززنجان ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های تخصصی ستاد اقامه نماز از عملکرد دستگاه‌ها در راستای ترویج نماز در سال ۱۳۹۹، صداوسیمای مرکز زنجان موفق شد با کسب امتیاز ۹۸ از ۱۰۰، رتبه شایسته تقدیر ویژه را از آن خود کرده و علاوه بر دریافت لوح تقدیر استانی، مورد تقدیر و تجلیل ریاست ستاد اقامه نماز کشور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی قرار گیرد.


در بخشی از تقدیرنامه رئیس ستاد اقامه نماز کشورآمده است:
توفیق خدمتگذاری به نماز، نورچشم پیامبر اکرم (ص) بالاترین هدیه الهی است.

پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می‌کنید بزرگ‌ترین پس انداز و حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می‌کنید بهترین بیمه هاست. بدینوسیله از همکاری ارزشمند جنابعالی در پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

 بنا به اعلام مدیرکل صدا و سیما میزان تولید برنامه‌های مرتبط با حوزه ترویج و معارف نماز، در ۳ سال أخیر تا کنون رشدی ۴۰۰ درصدی داشته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.