لطیفی:

توسعه کشور یکی از اهداف تشکیل ستاد اجرایی فرمان امام است

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت:یکی از فلسفه‌های تشکیل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تلاش برای توسعه کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان زنجان یکی از فلسفه‌های تشکیل این ستاد را تلاش برای توسعه کشور دانست و گفت: البته به فرموده مقام معظم رهبری، توسعه همراه با عدالت باید مد نظر باشد.

او افزود: این ستاد در کنار مجموعه‌های اداری و دولتی به مردم مستضعف و محروم توجه دارد و زمینه‌های عدالت را دنبال می‌کند که عملی خداپسندانه و مطابق با طبع عدالت خواهی نظام اسلامی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که کار‌های عمرانی و خدماتی باید پیوست فرهنگی داشته باشند تا عموم مردم از خدمات گسترده نظام اسلامی مطلع شوند و ما هم در رسانه استانی این آمادگی را داریم که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مستند‌های گزارشی خدمات انجام شده را تولید و پخش کنیم.

سلیمانی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان زنجان هم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برای خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار روستایی پویشی را در آستانه بازگشایی مدارس به نام مشق احسان انجام داد.

او هدف از اجرای مرحله سوم مشق احسان را محرومیت زدایی خواند و افزود: رفع محرومیت‌های مناطق کمتر توسعه یافته، رونق تولید با ایجاد طرح‌های اشتغالزا و بهبود معیشت خانواده، اعطاء وام به روستائیان و طرح حمایتی از کشت دیمزار را از سایر محور‌های فعالیت این ستاد اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.