خط کشی بیش از ۲۸۰۰ کیلومتر طول مسیر از جاده‌های خراسان جنوبی

از ابتدای سال ۲ هزار و ۸۲۳ کیلومتر خط کشی راه‌ها در سطح محور‌های اصلی، فرعی و روستایی خراسان جنوبی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، احمدی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۸۲۳ کیلومتر خط کشی راه‌ها در سطح محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد از ابتدای سال اجرا شده است.

او گفت: خط‌کشی راه‌ها ضمن این که از ضروری‌ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به مترددین جاده‌ای نیز بوده، لذا از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده‌ها محسوب می‌شود.

احمدی گفت: از این رو این اداره کل برای تأمین ایمنی محور‌های استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط‌کشی محور‌ها در دستور کار خود داشته است که می‌توان به ۳ هزار و ۳۶۰ کیلومتر خط کشی طول مفید در پارسال اشاره کرد.

 رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به محور‌های مهمی که خط کشی در آن‌ها صورت گرفته اشاره کرد و گفت: احیای خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان با اولویت محور‌های شریانی در دستور کار این اداره است.
او گفت: اکثر محور‌های شریانی و اصلی استان از جمله بیرجند - گناباد، نهبندان - شهداد، بیرجند – زاهدان، سربیشه – بازارچه مرزی ماهیرود، فردوس – بجستان، فردوس – دیهوک – راور و همچنین بخشی از راه‌های فرعی و روستایی استان از جمله محور‌هایی بودند که پارسال خط کشی در آن‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار