مدیر آموزش و پرورش رامشیر راه اندازی رشته‌های جدید مهارتی در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش شهرستان را ضروری دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر با بیان اینکه راه اندازی رشته‌های جدید مهارتی در هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار و دانش از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت برای سال تحصیلی آینده است، گفت: رشته‌هایی مانند صنایع فلزی، صنایع شیمیایی و طراحی دوخت که البته نیازمند حمایت جدی مسئولان هستند از ظرفیت بالایی برای جذب و اشتغال دانش آموزان رامشیری در پتروشیمی بندرماهشهر، برخوردار هستند.

او با تاکید بر اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در اشتغالزایی هنرجویان دارند، افزود: بنابراین راه اندازی رشته‌های جدید مهارتی متناسب با جغرافیای شهر و نیاز بازار کار سبب ایجاد فرصت‌های شغلی مولد و پایدار می‌شود.

شریفی به کسب رتبه دوم رامشیر در توسعه متوازن رشته‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: تجهیز کارگاه‌های کامپیوتر و خیاطی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان است که در طول سال تحصیلی عملیاتی می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با بیان اینکه هنرستان‌ها بستر مناسبی برای ارائه تولیدات خود دارند، تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی هنرستان کشاورزی و عرضه محصولات آن به مرحله درآمدزایی وارد شویم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار