کارشناس مسئول دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش از تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای رامشیر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جواد هابیلی، کارشناس مسئول دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش جابر بن حیان، شهدا و دارالفنون رامشیر و بررسی وضعیت کارگاه‌ها و تجهیزات هنرستان‌ها و تشریح راهکار‌های مختلف دستیابی به موفقیت از جمله درآمدزایی و اشتغال گفت: به منظور تشویق و ترغیب فعالان در رشته‌های فنی و حرفه ای، تجهیز هنرستان‌ها به زودی عملیاتی خواهد شد.

او به کسب رتبه دوم شهرستان رامشیر در توسعه متوازن رشته‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: این موفقیت بزرگ و قابل تقدیر، حاصل همدلی و برنامه ریزی منظم در مجموعه تعلیم و تربیت است.

هابیلی در ادامه با حضور در دبیرستان شهید شیر علی روستای سن و بررسی ظرفیت‌های کشاورزی منطقه، اظهار کرد: با توجه به اقلیم شهرستان رامشیر و تجربه طولانی در بخش کشاورزی باید به نیرو‌های جوانی که دوستدار ایده‌های نوین هستند، توجه بیشتری شود و ما نیز در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.