نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان گفت: به صورت ویژه برای لرستان نجیب و ولایت‌مدار جایگاه مربوط به پیشرفت و ایجاد زیرساخت‌ها دیده شود، تاکنون کار اساسی برای این استان صورت نگرفته و بنابراین نیازمند نگاه ویژه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت‌الاسلام احمد مبلغی،نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان در جلسه دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم، که با حضور حجت الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور در حال برگزاری است،گفت: لرستان بخشی از تن شریف ایران اسلامی است، استان به لحاظ استعداد‌های طبیعی و ظرفیت‌ها یک ایران کوچک محسوب می‌شود.

وی گفت: در همین راستا چنانچه نگاه اساسی ایجاد زیرساخت‌های پیشرفت به لرستان معطوف شود، نه تنها موجب پیشرفت خود شده، بلکه توسعه دیگر استان‌ها نیز می‌شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان با اشاره به برخی مشکلات استان، بخشی از این مسائل را مربوط به عدم حفظ ظرفیت‌های خدادادی دانست و گفت: اگر اولویت آب لرستان را هدر ندهیم، نیاری نیست که چاه‌های عمیق در زمین‌های کشاورزی ایجاد شود و در نهایت فرسودگی خاک و کاهش منابع آبی موجب شود.

آیت‌الله مبلغی گفت: به صورت ویژه برای لرستان نجیب و ولایت‌مدار جایگاه مربوط به پیشرفت و ایجاد زیرساخت‌ها دیده شود، تاکنون کار اساسی برای این استان صورت نگرفته و بنابراین نیازمند نگاه ویژه است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.