آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره بدون آزمون بهمن‌ماه مؤسسات آموزش عالی، فردا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره بدون آزمون بهمن‌ماه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است.

متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله می‌توانند تا فردا، شنبه ۲۰ آذر از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org برای ثبت‌نام اقدام کنند.

هزینه کارت اعتباری ثبت‌نام و انتخاب رشته به مبلغ ۵۴۰ هزار ریال است که باید از سامانه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش خریداری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
برای تحصیل در دانشگاه باید مانند مدارس ثبت نام کنند.
برای اینکه معلوم شود سازمان سنجش برای دانشگاه لازم نیست باید به کاری که در دانشگاه انجام می‌شود توجه کنید که چیست؟ تحصیل است. پس طبق استدلال استنتاجی سازمان سنجش مزاحم تحصیل در دانشگاه است. این یعنی سازمان سنجش باید به سازمان تکمیل آموزش تغییر نام دهد و به جای آزمون آموزش دهد. پس باید سازمان سنجش و مدارس و سازمان تألیف و دبیران همکاری کنند که رتبه های برتر دانشگاه در دانشگاه مشخص می‌شود. خوشبختانه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیز سازمان سنجش لازم ندارد. چون بر محتوای تدریس نظارت نمیکند. چون در دوره کاردانی نرم‌افزار فنی و حرفه ای مطالب ساده مثلاً این دوره را رها کرده و مطالب غیر قابل قبول به جهت رشته نرم افزار فنی و حرفه ای تدریس کرده اند که می‌توانید استعلام کنید.
پس لازمه موفقیت مشورت است.
و همچنین نحوه ثبت نام دانشگاه فقط باید ثبت کد ملی در سامانه ثبت نام دانشگاه باشد.
میدانید نسبت به اصلاح باید تلاش شود.
برای تدریس آزمون سنجش قرار دهید که رتبه های برتر علمی و اختراعات که علت آن آموزش صحیح است بیشتر شود.
دانشگاه که برای یادگیری است آزمون برای ورود به آن واقعاً غلط است.
آخرین اخبار