نسخه جدید iOS ۱۵.۲ دارای قابلیتی است که می‌تواند تشخیص دهد صفحه نمایش یا باتری از تجهیزات اصلی است، یا تعویض شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ورج، اپل در حال افزودن ویژگی جدیدی به گوشی‌های آیفون است که کاربران را در خصوص تعمیراتی که پیش از این روی گوشی آن‌ها صورت گرفته مطلع می‌کند و همچنین به آن‌ها می‌گوید که آیا صفحه نمایش یا باتری که روی گوشی قرار دارد، مربوط به خود کارخانه است یا خیر.

با به‌روزرسانی iOS ۱۵.۲، بخش جدیدی از قطعات و تاریخچه خدمات (در بخش Settings > General > About) برای گوشی‌های آیفون ظاهر می‌شود که بینش و آرامش خاطر را برای خریداران گوشی‌های آیفون دست دوم به ارمغان می‌آورد و حداقل می‌توانند مطمئن باشند که از واحد‌های ساخت کارخانه در گوشی آن‌ها استفاده می‌شود.

گوشی آیفون

این به‌ روز رسانی جدید ویژگی قبلی را گسترش می‌دهد که با آن کاربر می‌توانست متوجه شود که آیا صفحه نمایش و یا باتری گوشی اصلی هستند یا خیر. اکنون این ویژگی در یک محل مشخص گنجانده شده و حتی تاریخ انجام سرویس را نیز نشان می‌دهد. از زمان عرضه آیفون ۱۱، اپل هشداری را برای تعویض‌های پس از فروش صفحه نمایش گوشی‌های آیفون در نظر گرفته بود. اکنون مدل‌های قدیمی تری مثل آیفون XR تعویض باتری و مدل‌های جدیدتر مثل آیفون ۱۲ و ۱۳، از تعویض دوربین نیز کاربر را مطلع می‌کنند.

نسخه‌های قبلی iOS در آیفون ۱۳، تعمیرات صفحه‌نمایش را سخت‌تر می‌کردند اما iOS ۱۵.۲ این فرآیند را بهبود می‌بخشد تا امکان تعمیرات توسط کاربران یا فروشگاه‌های شخص ثالث را فراهم کند. با اعلام تعمیر سلف سرویس از سوی اپل، مشتریان ابزاری برای تهیه قطعات اصلی و تعمیر آیفون در خانه خواهند داشت. از آنجایی که این روش سرویس توسط اپل پشتیبانی می‌شود، iOS ۱۵.۲ تصدیق می‌کنند که تعمیر انجام شده و قطعات اصلی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
درود به شرفش پیشرفت یعنی همین بقیه برندها برن بخوابند بهتره
آخرین اخبار