بعد از پخش مستند خبری وضعیت کارخانه قند شازند متولی این کارخانه فرصت یک ماهه برای جمع بندی نظرات مشخص کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بعد از پخش مستند خبری با موضوع بررسی وضعیت کارخانه قند شازند از صدا وسیمای استان مرکزی رئیس بنیاد مستضفعان کشور، معاون برنامه ریزی اش را مامور سفر به شازند و بررسی میدانی مشکلات این کارخانه کرد.

پیرعلی معاون برنامه ریزی رئیس بنیاد مستضفعان کشور در بازدید از کارخانه قند شازند فرصت یک ماهه برای جمع بندی نظرات مسئولان استان و اعلام نظر نهایی استاندار درخصوص کارخانه قند شازند مشخص کرد.

پیرعلی که از نزدیک دغدغه ها‌ی اعضای شورای شهر، فرماندار و نماینده مردم شازند در مجلس را شنید و در جریان مطالبات و مشکلات این شهرستان قرار گرفت افزود: عزم بنیاد مستضعفان بر حل مشکل کارخانه قند شازند و افزایش رضایتمندی و تامین منافع مردم این شهر از راهبرد‌های این سازمان است.

او در حاشیه بازدید از خطوط تعطیل شده کارخانه قند شازند اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و راه اندازی واحد‌های تعطیل را سیاست اصلی بنیاد مستضعفان عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان کشور بیان کدر: اگر نظر استان در خصوص راه اندازی کارخانه قدیمی باشد تعهد می‌دهیم همه جانبه همکاری کنیم و اگر نظر مبنی بر راه اندازی کارخانه جدید با عنوان قندشازند در محل دیگری خارج از محدوده شهری باشد بازهم در ساخت و تکمیل آن مشارکت خواهیم نمود.

احمدی بیغش نماینده مردم شازند درمجلس شورای اسلامی هم گفت: با وجود اینکه نظرات کارشناسان بر این است که امکان راه اندازی مجدد کارخانه به دلیل قرارگرفتن در محدوده شهر، آلاینده بودن و ایجادترافیک شهری وجود ندارد، اما مطالبه مردم شهر راه اندازی کارخانه در جای فعلی است.

احمدی بیغش افزود: در تصمیم نهایی باید منافع مردم و مطالبات شهروندان شازندی لحاظ شود و راهکاری مناسب واجرایی برای حل بحران چند ساله کارخانه قند شازند اتخاذ شود.
او اشتغال ۵۰۰ کارگر و ۴ هزار و ۵۰۰ کشاورز منطقه را از اصلی‌ترین مزایای فعالیت دوباره کارخانه قند شازند عنوان کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار