رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ۲۵۰ نفر از خانواده طلاب در چهارمین جشنواره قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: شرکت کنندگان بخش مسابقات جشنواره در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی ویژه کودکان رقابت کردند.

به گفته وی چهارمین جشنواره قرآن و عترت طلاب، ویژه همسران و فرزندان طلاب، همزمان با سایر مراکز استان‌ها با توجه به وجود مرکز خدمات و مدیریت حوزه علمیه استانی در کاشان توسط مرکز خدمات حوزه علمیه شهرستان با همکاری دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان بصورت مستقل و استانی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: بستر آموزش مجازی برای بخش آموزش و مسابقات در چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت با توجه به شرایط فراهم شده است.

حجت‌الاسلام بصیرتی، گفت: سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی آموزش‌ را از طریق فضای مجازی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، قصه‌های قرآنی، تفسیر آسان و عفاف و حجاب و صحت قرائت نماز به مخاطبان ارائه و در پایان گواهینامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد کرد.

وی افزود: جوایزی شامل کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت به برگزیدگان جشنواره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.