اولین روز از مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۲۱ امروز در ترکیه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۲۱ با حضور ۲۶۴ هوگوپوش از ۴۱ کشور از امروز شنبه  ۲۰ آذرماه به میزبانی "استانبول" ترکیه آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد. این رقابت‌ها ۱۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۴۰، ۸۴ و ۵۰/۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

بخش آقایان

وزن ۶۳- کیلوگرم / K۴۴ / سعید صادقیان‌پور

سعید صادقیان پور بعد از استراحت  در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف ایاز حسینلی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۲۱ ترکیه رفت و توانست با نتیجه ۲۲ بر ۴ حریف آذربایجانی خود را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

در مرحله یک چهارم نهایی سعید صادقیان پور به مصاف اردنه گانبات از کشور مغولستان رفت، اما با نتیجه ۲۱ بر ۲ مقابل این مغولستانی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بخش بانوان

وزن ۵۲- کیلوگرم: / K۴۴ / فاطمه دودانگه 

فاطمه دودانگه پاراتکواندوکار کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۲۱ ترکیه به مصاف آنا پودوبسکایا از کشور روسیه رفت، اما در نهایت پاراتکواندوکار کشورمان با نتیجه ۶ بر یک مقابل حریف روس خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وزن ۵۷- کیلوگرم: / K۴۱ / مهتاب نبوی

مهتاب نبوی در اولین دیدار خود در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۲۱ ترکیه فاطما آتیلمیس از کشور میزبان را با نتیجه ۳۴ بر ۲۷ شکست داد و اولین مدال طلای کاروان پاراتکواندو در این مسابقات را کسب کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار