استاندار لرستان گفت: روند ابتلا و مرگ و میر نزولی بر اثر کرونا در استان حاصل همکاری مردم و مسوولین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، فرهاد زیویار،استاندار لرستان گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اجرای سامانه مدیریت هوشمند بیماری که در پنج مرحله تعریف و برنامه ریزی شده، مورد تاکید قرار گرفت.
وی گفت: فاز نخست این سامانه مربوط به ادارات دولتی است که با تصمیم ستاد از فردا اجرایی خواهد شد و همه دستگاه‌ها مکلف به رعایت مقررات مربوط به این سامانه هستند.
به گفته وی در بحث آموزش نیز نکات مهمی مطرح شد که بر اساس آن مراکز آموزشی و مدارس در رابطه با رفع مشکلات، مکلف به ارائه گزارش نواقص موجود و پیگیری برای رفع آن‌ها خواهند بود.
استاندار لرستان گفت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، استان لرستان در وضعیت نسبتا مطلوبی به لحاظ بیماری قرار دارد و روند ابتلا و مرگ بر اثر بیماری نزولی است و میانگین مرگ رخ داده در استان طی هفته گذشته حدود یک نفر در روز گزارش شده است.
زیویار تصریح کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی در استان، شهرستان‌های خرم آباد، پلدختر و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت آبی کرونا قرار دارند که این شرایط حاصل همکاری خوب مردم و مسئولین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.