جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از تردد ۲ گروه گردشگری بدون مجوز به این استان جلوگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین حسن پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری بدون مجوز در این استان اجرا شد.

او افزود: در ادامه برخورد با تور‌های گردشگری بدون مجوز در قالب تیم‌های کوهنوردی و اردو‌های گردشگری با به کارگیری ۴ تیم پلیس از تردد ۲ گروه گردشگری در قالب ۲ دستگاه مینی‌بوس شامل ۳۷ نفر در این استان جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تأمین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌ها اعلام کرد و ادامه داد: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودرو‌های هنجارشکن و تور‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

توقیف ۵ دستگاه خودرو هنجارشکن در گیلان

سرهنگ حسن پور اظهار داشت: در پی برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز در رشت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا شد.

او افزود: در این راستا، ۵ دستگاه خودروی متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان همچنین از اعمال قانون ۹۷ دستگاه خودروی متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان ۴۴۹ دستگاه خودرو و دستگیری و معرفی ۳ نفر به مرجع قضایی در این طرح خبر داد.

سرهنگ حسن پور با بیان اینکه توسعه و امنیت مکمل یکدیگر هستند، تصریح کرد: امنیت اصلی‌ترین اولویت توسعه گردشگری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.