دبیر مجمع جهادی بسیج دانشجویی فارس گفت: تعلل در تصویب قانون شهدای جهادگر پسندیده نیست و مجلس باید اقدامات جهادگران را ببیند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی کشتکار، دبیر مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان فارس ضمن اشاره به حضور جهادگران در خط مقدم مقابله با کرونا در دو سال گذشته گفت: روحیه جهادی اصلی‌ترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، و به برکت انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا جوانانی تربیت شده اند که در هیچ کجای عالم مثل و مانند ندارند.

او افزود: جوانانی که اخلاص، شهادت و شهامت سرلوحه زندگی آنان است. جهادگران در خط مقدم ایستاده اند و با تمام مشکلات و حوادث کشور روبه رو می‌شوند و چنین جوانانی افتخار و محصول جمهوری اسلامی هستند نباید ان‌ها را نادیده بگیریم.

کشتکار ادامه داد: تعلل در تصویب قانون شهدای جهادگر پسندیده نیست و مجلس باید اقدامات جهادگران را ببیند.

او خاطرنشان کرد: می‌توان به ضرس قاطع گفت، جهادگران امروز ادامه دهنده راه همان رزمندگان دیروز در دفاع مقدس هستند و جوانانی که در جایجای ایران اسلامی به خدمت رسانی به مردم مشغول، و اجر کارشان نزد خداوند قطعا کمتر از شهادت نیست.

کشتکار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال ۹۰ که خطاب به جهادگران فرمودند: جهاد ابعاد مختلفی دارد یک وقت این جهاد به شکل قتال است، ممکن است این جهاد مالی باشد، ممکن است جهاد علمی باشد، ممکن است این جهاد فنی باشد؛ همه‌ی این‌ها جهاد است؛ انواع و اقسام جهاد و مبارزه است.

دبیر مجمع جهادی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مقام عظمای ولایت که تنها حامی جهادگران طی چند سال اخیر بوده و هستند گفت: حدود یک سال میباشد که این طرح در مجلس مطرح شده و حدود چهار ماه است که در کمیسیون امنیت ملی مسکوت مانده است لذا خواسته تمام جهادگران و حقیر از مجلس انقلابی تصویب قانون شهدای جهادگر است از نمایندگان مجلس تقاضا داریم اهتمام ویژه به این امر مهم داشته باشند.

انتهای پیام‌/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.