پوتین:

نیروهای روس تهدیدی برای هیچ طرفی نیستند

سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس‌ جمهور این کشور همتای آمریکایی خود را روشن کرده است که نیرو‌های روس کسی را تهدید نمی‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه اعلام کرد که در نشست غیرحضوری که میان «ولادیمیر پوتین» رئیس‌ جمهور این کشور و «جو بایدن» همتای آمریکایی‌اش برگزار شد پوتین، به بایدن به وضوح گفته است که نیروهای روسیه در خاک خود هستند و کسی را تهدید نمی‌کنند.

پسکوف طی مصاحبه‌ای با شبکه روسیه ۱ در خصوص جزئیات نشست پوتین و بایدن اعلام کرد که خودداری آمریکا از به رسمیت شناختن خطوط قرمز روسیه، مناقشه بزرگ و خطرناکی بین دو کشور است که لفاظی‌های تهاجمی واشنگتن به کاهش این تنش‌ها هیچ کمک نمی‌کند.

سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه لحن سخنان رد و بدل شده میان روسای جمهور روسیه و آمریکا را کاملا واضح خوانده و این گفت‌وگو را بدون تضاد عنوان کرد.

این روز‌ها تنش میان روسیه و اعضای ناتو به حد قابل توجهی افزایش یافته و اوکراین محل این تقابل و رویایی است. ناتو و آمریکا بار‌ها ادعا کرده‌اند که روسیه تعداد زیادی از نظامیان خود را در مرز شرقی‌اش و در نزدیکی اوکراین مستقر کرده و در اوایل سال جدید میلادی احتمال دارد که به اوکراین حمله کند.

با این وجود مقامات روسیه این ادعا‌ها را رد و اعلام کردند که نیرو‌های روسیه به دلیل تحرکات اعضای ناتو در مرز مستقر شدند. مسکو قصد ندارد به هیچ کشوری حمله نظامی کند.

روز گذشته، لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس از روسیه خواست از حمله به اوکراین خودداری کند. تراس همچنین از کشور‌های دموکراتیک درخواست کرد که از خرید گاز روسیه اجتناب کنند. در همین راستا سفارت روسیه در انگلیس امروز (یکشنبه) با منتشر کردن بیانیه‌ای اعلام کرد کاملا مشخص است که استفاده بیش از حد از اصطلاح تجاوز روسیه از سوی انگلیس امری عمدی است و لندن قصد دارد افکار عمومی را علیه روسیه به کار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
پوتین : نیروهای روس تهدیدی برای هیچ طرفی نیستند.
آقای پوتین اصلا اصلا اصلا به یاوه گویی ها و زیاده گویی های آمریکایی ها اهمیت ندهید چون اصلا نظر و پرحرفی های آمریکایی ها مهم نبوده و اهمیتی ندارد.
دارید میبینید که ایران که تا حالا به هیچ کشور همسایه ایی حمله نکرده از نظر آمریکا تروریست و منفور است اما عربستان که تمام افتخارش کشتن جمال خاشقچی و امثال او آنهم با آنهمه رسوایی و همچنین بمباران زنان و کودکان بی دفاع یمن بیش از 6 سال خطری محسوب نمی شود. پس خوب و بد مشخص شد آمریکا به خوب واقعی بد و به بد واقعی خوب می گوید بی خود نیست که شیطان بزرگ لقب گرفته چون دروغگو دشمن خداست....
خدایا شکرت که هستی و میبینی ...
آخرین اخبار