مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی شاهرود گفت: هشت تن از اعضای کانون در جشنواره‌ها و فراخوان‌های ملی برگزیده کشوری و ۳۰ تن رتبه‌های استانی کسب کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،ملیحه آقا حسینی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی شاهرود گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون در مسابقه نقاشی جوانه‌های ترافیک چهار اثر، مهرواره عکاسی یگانه عجمی، فراخوان نقالی راه ابریشم زهرا امینی نسب، نمایشنامه نویسی عطیه آقا حسینی و المپیاد فیلمسازی شکیبا سادات میرحسینی برگزیده کشوری شدند.

او با بیان اینکه در مسابقه بین المللی نقاشی دست‌های پاک ۲ تن و درمسابقه نقاشی پلیس مهربان اعضای این کانون ۲ اثر برگزیده استانی دارند، ادامه داد: در فراخوان صفیر صعود با موضوع معرفی مشاغل سه اثر از زهرا عامریان و مریم صباغ برگزیده استانی شدند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی شاهرود گفت: در جشنواره بین المللی قصه گویی، ستایش میرزایی، فاطمه شهرکی، زهرا داج، پرهام گلپایگانی، زینب جامعی، زهرا امینی نسب، عارفه گرگانی، سوگند نادعلی و زهرا عامریان برگزیدگان استانی شدند.

آقا حسینی ابراز داشت: در فراخوان از زبان عکس‌ها هم ارمیا حسینی، پرهام گلپایگانی، سوگند امین پور و ساناز عامریان رتبه‌های برتر استانی را به خود اختصاص دادند.

به گفته او ، در پویش مدرسه نیز ارمیا حسینی و آراد عزیزی برگزیدگان استانی شدند، در فراخوان نقاشی روز‌های قرنطینه ارمیا حسینی، زهرا احسان جو، مهلا صدیقی، نازنین زهرا ملکیان و ماندانا بیاری پنج رتبه برتر استان سمنان شدند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی شاهرود گفت: امیرحسن پاداش و حسین تقی پور عنوان‌های برگزیده استانی کتابخوانی را به خود اختصاص دادند.

عضویت ۱۰ هزار و ۸۷۴ کودک در کانون پرورشی شاهرود

آقا حسینی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۸۷۴ تن عضو این کانون در شهرستان شاهرود هستند، افزود:از این تعدادپنج هزار و ۹۶۴تن دختر و بقیه پسر هستند.

او با اشاره به اینکه مرکز تولیدات سرگرمی و بازی‌های فکری این کانون طرح و ایده‌های حمایت می‌کند، افزود: ایده‌ها و طرح‌های برگزیده به نام صاحب آن حمایت، ساخته می‌شود و به فروش می‌رسد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی شاهرود با بیان اینکه تولیدات سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فیلم، پویانمایی، نمایشنامه در استان سمنان انجام می‌شود، افزود:انجمن نمایش این مرکز در شاهرود تنها انجمن فعال کانون است.

او ادامه داد: اعضای ارشد که سال‌ها در آموزش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان فعالیت دارند زیر نظر مربیان متخصص در این انجمن‌ها به صورت تخصصی آموزش‌هایی را فرا می‌گیرند.

آقا حسینی به فعالیت کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شاهرود و بسطام هم اشاره کرد و افزود: برای رعایت عدالت اجتماعی یک مینی بوس کتاب‌های کانون را در حاشیه این شهر‌ها تا فاصله ۳۰کیلومتری به اعضای خود امانت می‌دهد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی شاهرود گفت: کتابخانه پستی این کانون هم در ۲۲ روستا و ۳۵ مدرسه و مسجد در کلاته خیج، ابر، طرود، مجن، چهلدختر، کتاب‌های اعضای خود را بصورت اجرای قرارداد با پست ارسال می‌کند.

آقاحسینی اظهار داشت: تعداد ۱۱ عنوان مجله کودک و نوجوان و هشت هزار و ۷۳۱ نسخه کتاب برای کودکان و نوجوانان علاقمند در کانون وجود دارد و علاقمندان به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان می‌توانند در فضای مجازی به نشانی KPF.IR مراجعه کنند.

شهرستان شاهرود با سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی، شهرک بهارستان و شهر بسطام برای پرورش کودکان خلاق‌تر و اهل مطالعه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار