فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند از انهدام باند ۳ نفره سرقت موتورسیکلت با ۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،   سرهنگ علی میر فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان انجام تحقیقات گسترده برای دستگیری سارقان در دستورکار این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ میر گفت: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و کنترل و رصد تحرکات مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار، در نهایت با اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق سابقه دار همدست و یک مالخر اموال مسروقه شدند.

وی با اشاره به کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه مالخر سارقان  گفت:متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیت نداشتند در تحقیقات تکمیلی، به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مالباختگان و استرداد موتورسیکلت‌های کشف شده به آن‌هاگفت:هر ۳ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در خاتمه با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قانونی با سارقان و اخلالگران امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی و رعایت نکات امنیتی در حفظ و مراقبت از اموال خود اهتمام بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار