فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای چهار مین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح مأموران ۳۷ تن قاچاقچی، ۱۰۵ تن معتاد و ۳ تن از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی با اشاره به اینکه در این طرح ۴۴۷ خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت که برای مردم به نحو‌های مختلف ایجاد مزاحمت کردند توقیف شد، تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۵۵ تن به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف، دستگیر و ۴۱۱ مورد حکم جلب اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در این طرح ۵۳ قبضه اسلحه کشف شد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از ۲۱۲ واحد صنفی بازدید شد و تعداد ۹ واحد صنفی پلمب و به بیش از ۱۱۷ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، بیان داشت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته‌ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۰:۰۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
سلام.کار خوبی.پلیس باید با بی حجاب ها و کسانی که در چندصدمتری شهر،اقدام به تیراندازی انهم در جایی که مردم در حال پیاده روی و گردش هستن ، هم بکند ! همچنین با کسانی که اقدام با فحاشی شنیع میکنید برخورد کند.