مفیدی گفت: تعداد فارغ التحصیلان رشته مکانیک خودرو به ویژه در بخش خدمات پس از فروش، بسیار کم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان سیدرضا مفیدی مدیر عامل شرکت ایساکو در افتتاحیه کارگاه‌های مشترک آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شرکت ایساکو اظهار کرد: در سال‌های اخیر توافق بسیار جامعی در زمینه ارتباط بین صنعت و دانشگاه صورت گرفته اما پیش بینی‌ها در این توافق به صورت کامل اجرایی نشده است.

او افزود: درباره تهیه و تدوین مدارک علمی و فنی؛ طرح درس‌های رشته مکانیک خودرو در مقطع کاردانی و کارشناسی با همکاری ایساکو اقدامات و ارزیابی خوبی صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت ایساکو ادمه داد: در توافقات قبلی موضوع بکارگیری فارغ التحصیلان این رشته‌ها در حوزه صنعت به ویژه خدمات پس از فروش؛ حدود ۱۰۰ نفر متخصص بوده که عدد بسیار کم و محدودی است، در تلاش هستیم با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای این تعداد به ۱۰۰۰ نفر برسد. 

مفیدی گفت: مسئله و مشکل مهم در همه شرکت‌های ما برای خدمات پس از فروش، تامین نیروی متخصص است؛ ما این ظرفیت را داریم با تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها از نیروی متخصص استفاده کنیم. همچنین معرفی و بکارگیری دانشجویان در دوره‌های کارآموزی مورد توجه بوده است و این موضوع ادامه پیدا می‌کند.

او افزود: مهم‌ترین موضوع برای آینده، تشکیل تیم‌های علمی و تخصصی با حضور استادان و فارغ التحصیلان دانشگاه است تا مسئله محور در زمینه محصولات با ما کمک کنند. این موضوع یک فرصت برای ایساکو و موقعیت برای دانشگاه‌هاست. هم اکنون ما ظرفیت و پذیرش بیشتری برای رفع نواقص خود داریم و از دانشگاه‌ها برای همکاری دعوت می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت ایساکو در پایان تصریح کرد: جای افراد متخصص در ارزیابی‌های ایساکو خالی است؛ از دانشگاه ها و انجمن‌ها دعوت می‌کنیم در این زمینه ورود کنند. دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه پیش گام باشد و ارتباط بین صنعت و دانشگاه قوت بیشتری بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
اخه ادم مجبوره بره کلاسی که همش پسر باشن
آخرین اخبار