مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مردم می‌توانند با استفاده از زمین‌هایی که خود مالک آن هستند و امکان تفکیک آن وجود دارد، با دریافت وام در طرح جهش تولید مسکن اقدام به ساخت خانه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی قزوین گفت: در فاز اول طرح جهش تولید مسکن برای تامین زمین در استان قزوین مشکلی نیست و بنا بر تاکید مصوبات ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های خودمالکی، هیچ محدودیتی برای خودمالکی چه در بافت فرسوده و چه در مناطق دیگر استان وجود ندارد.

به گفته هاشمی، مردم می‌توانند با استفاده از زمین‌هایی که خود مالک آن هستند و امکان تفکیک آن وجود دارد، با دریافت وام در طرح جهش تولید مسکن اقدام به ساخت خانه کنند.

مدیر کل راه و‌شهرسازی در باره وضعیت پالایش متقاضیان گفت: همکاران ما در حال پالایش هستند تا تعیین تکلیف متفاضیان واجد شرایط به اتمام برسد.

دبیر شورای مسکن استان درباره استفاده از ظرفیت پیمانکاران بیان داشت: در شورای تامین مسکن استان مصوبه استفاده از ظرفیت پیمانکاران با توجه به امتیاز آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و فراخوانی در سطح استان برای جذب پیمانکاران زده شد که وضعیت پیمانکاران تقریبا مشخص و هم اکنون در مرحله عقد قرارداد هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.