مراسم اختتامیه دومین جشنواره شعر نماز با تجلیل از ۶ برگزیده این جشنواره در شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسنیه سادات تهامی مسئول برگزاری جشنواره شعر نماز گفت: برگزاری جشنواره شعر نماز، در واقع می‌تواند علاوه بر شناسایی شاعران شعر آئینی از اشعار آنان در جهت گسترش فرهنگ نماز بهره گرفت.

او با اظهار گلایه از برخی نامهربانی‌ها نسبت به امر نماز افزود: با همه‌ی این ناملایمات به همت دلسوزان و خیرین در ترویج امر نماز تلاش خواهیم کرد.

سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند گفت: این جشنواره که به همت موسسه ادبی هزاردستان، سازمان تبلیغات، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از ۳۱ اثر رسیده به جشنواره از بین آثار ۵ اثر حائز رتبه و همچنین از آثار رسیده در بخش دانش آموزی هم یک اثر برگزیده شد و در مراسم اختتامیه این جشنواره ۶ نفر برگزیدگان مسعود اسدی، فاطمه محمودزاده، عادله مهدیزاده، حسنیه جباری، و حجت‌الله رجب زاده ۵ نفر برگزیده و همچنین در بخش دانش آموزی ریحانه اسلامی برگزیده شد.

علی صادق زاده فرماندار زرند هم با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم معنوی و تشکر از حضور مداحان در این مراسم اظهار امیدواری کرد شاعران و مداحان با استفاده از زبان شعر نقش بسزایی در ترغیب و تشویق جوانان عزیز به نماز می‌توانند داشته باشند و باید بیش از پیش تلاش کنند.

در این مراسم تعدادی از شعرای عضو انجمن ادبی هزار دستان، به شعر خوانی پرداختند و در پایان از برگزیدگان با اهدا لوح و تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار