درگیری بازیکنان دو تیم فوتبال صحنه های زشتی را در یکی از ورزشگاه های محلی در مالزی رقم زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درگیری فیزیکی بازیکنان دو تیم فوتبال محلی در مالزی را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه بین چند نفر از بازیکنان دو تیم درگیری لفظی رخ داد این درگیری به درگیری فیزیکی منجر شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی مالزی این درگیری در پدانگ داتاران رِمبائو مالزی رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که بازیکنان دو تیم مانند تعدادی جنگجو یکدیگر را تعقیب می‌کنند. در یکی از صحنه‌های این ویدئو چند بازیکن در حال تعقیب بازیکنان تیم حریف دیده می‌شود. بنا به گفته «حضری محمد» رئیس پلیس رمبائو چند بازیکن خاطی در این رابطه توسط پلیس بازداشت شدند.


بیشتر بخوانید


پس از وقوع درگیری شدید پلیس ضمن آرام کردن اوضاع در ورزشگاه چند فرد اصلی در این رابطه را بازداشت کرد. حضری در این باره گفت: «پلیس پس از اطلاع از وقوع درگیری در محل ورزشگاه حاضر و اوضاع را آرام کرد. هیچ بازیکن یا فردی به صورت جدی و شدید دچار جراحت نشد. هر دو طرف مقصر این درگیری خواستار حل اختلاف به وجود آمده هستند.»

پلیس با توجه به سازش طرفین از ادامه تحقیقات و بازکردن پرونده خودداری کرد. پلیس ابراز امیدواری کرد که دیگر چنین صحنه‌های زشتی در ورزشگاه‌ها رخ ندهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
انقدر دورند که معلوم نیست کی به کیه