سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در کارگاه طلاسازی در میدان نقش جهان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه آتش سوزی در کارگاه طلاسازی در میدان نقش جهان گفت: این حادثه امروز ساعت ۱۴ و ۴۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در کارگاه طلاسازی در طبقه دوم سرای حاج کریم در میدان نقش جهان گزارش شده بود، گفت: نیرو‌های امدادی از ایستگاه‌های شماره ۱۷، پنج، ۱۴، ۹ و چهار به همراه افسران کشیک برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه متأسفانه محور بازار اصفهان صعب العبور است و برای امدادرسانی مجبور به استفاده از خودرو‌های سبک اطفائیه بودیم، گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این آتش مهار شد و از گسترش آن به دیگر واحد‌های تجاری و کارگاهی جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه طلاسازی حدود هشت کپسول سیلندر گاز و چندین کپسول اکسیژن وجود داشت، گفت: چنانچه این آتش به موقع مهار نمی‌شد با توجه به بافت تاریخی و فرسوده بودن این بازار مشکلات زیادی به وجود می‌آمد.

منبع:مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.