مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص ورزشگاه‌های تهران که قابل استفاده برای تیم‌های لیگ برتر فوتبال نیستند توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مجمع هیئت فوتبال استان تهران در خصوص ورزشگاه‌های پایتخت اظهار داشت: چند ماه پیش که با تیم‌های لیگ برتری و دسته یک تهران جلسه داشتیم و در آن جلسه بعد از اعلام باشگاه‌ها متوجه شدیم که زمین‌های تهران برای برگزاری مسابقات مناسب نیست. بلافاصله از برگزاری این جلسه در خواست اعتبارات برای احیای زمین‌های فوتبال تهران دادیم که خوشبختانه مورد قبول قرار گرفت و ۳۰ درصد از اعتبارات به دست ما رسید و در حال حاضر چمن اولیه ورزشگاه تختی را برداشته اند و خزانه‌ای در جنب ورزشگاه تختی انجام دادیم. من فکر میکنم ۲ ماه دیگر این ورزشگاه برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آماده شود.

او افزود: ۳ روز پیش هم جلسه‌ای در خصوص مشارکت و سرمایه صحبت کردیم که ورزشگاه ۷ هزار نفری اسلامشهر هم تا ماه‌های آینده برای انجام بازی های لیگ برتر در اختیار تیم‌های لیگ برتر قرار خواهد گرفت. ورزشگاه اسلامشهر هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیاردی را خواستار است که مورد مساعدت قرار گرفته است و ظرف چند ماه آینده این ورزشگاه آماده بهره برداری خواهد بود.

پریچهره در خصوص ورزشگاه شهید شیرودی گفت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این ورزشگاه را در اختیار ما قرار ندادند هرچند هنوز نظر هیئت دولت در این خصوص اعلام نشده است. چرا که قرار بود بر اساس تصمیمات هیئت دولت این ورزشگاه را در اختیار بگیریم که این موضوع تا به امروز اتفاق نیافتاده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار