رئیس کل دادگستری و دادستان سیستان و بلوچستان در نشست با رئیس پلیس فتا از رسیدگی و کشف پرونده‌های جرایم سایبری قدردانی کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، سرهنگ "حسن کیخا" رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان با رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان در خصوص مباحث فضای مجازی و پرونده‌های سایبری دیدار و گفتگو کردند.

وی گفت: نظر به رویکرد پلیس فتا و همچنین تدابیر ارزشمند سردار فرمانده انتظامی استان در "پی جویی‌های فنی و علمی" کشف جرایم سایبر توام با اقدامات پیشگیرانه محور، پلیس فتا سیستان و بلوچستان اقدامات مطلوبی را در تأمین و برقراری امنیت در فضای مجازی انجام داده است.

وی گفت: علی رغم اطلاع رسانی گسترده پلیس فتا در رسانه‌ها و همچنین اقدامات آموزشی کارشناسان پلیس فتا در مساجد، مدارس و سازمان‌ها همچنان ورود پرونده‌های جرائم سایبری زیاد است.

این مقام انتظامی گفت: برای پیشگیری از این آسیب‌ها و جرائم در فضای سایبر همه دستگاه‌ها وخانواده‌ها باید به میدان بیایند و در پیشگیری از این جرائم همیار پلیس فتا باشند.

"مصطفوی" رئیس کل دادگستری استان نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های ارزنده پلیس فتا در رسیدگی و کشف مجرمان سایبری، گفت: استفاده از شیوه‌های نوین به روز کلاهبرداری از جمله اقداماتی است که مجرمان در این فضا به آن می‌پردازند و پلیس فتا می‌بایست برخورد قاطعی با مجرمان این گونه جرایم انجام دهد.

وی با تاکید بر ارتقاء تعاملات پلیس فتا با دستگاه قضا، گفت: این تعاملات گامی ارزنده در مقابله با جرایم سایبری و کلاهبرداری‌های اینترنتی است.

در ادامه این دیدار"مهدی شمس آبادی" دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زاهدان نیز با قدردانی از مطلوب دانستن سرعت رسیدگی به پرونده‌های حوزه سایبر درحوزه پلیس فتا، گفت: پیشگیری و برخورد قاطع با متهمان، سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها به عنوان اهداف قضایی برای احقاق حق بزه دیدگان در استان است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پلیس فتا ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار