در مراسمی در شهرستان خمین از پرستاران برگزیده کشوری تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در سالن همایش‌های بیت امام راحل در خمین برگزار و در این مراسم از پرستاران برگزیده کشوری، استانی و شهرستانی تجلیل شد.

در حال حاضر ۱۴۲ پرستار، ۴ بهیار، ۲۱ کادر اتاق عمل و ۱۲ نفر هوشبر به بیماران بستری در بیمارستان خمین خدمات ارائه می‌دهند.

دکتر دیده‌دار رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین هم با بیان اینکه ۱۴۵ نفر کادر درمانی سال گذشته در این دانشکده استخدام شدند که ۴۵ نفر از آن‌ها پرستار هستند گفت:تغییر وضعیت، یکی از مطالبات بحق پرستاران است و تنها سه پرستار دیگر در بیمارستان این شهرستان وضعیت مشخص ندارند.

حجت الاسلام حسینی‌پور امام جمعه خمین در این مراسم ضمن تبریک روز پرستار به مدافعان سلامت باقدردانی از تلاش‌های پرستاران گفت: شمار شهدای مدافع سلامت در مبارزه با ویروس کرونا، اهمیت نقش آنان در حفظ سلامتی مردم را نشان داد

طهرانی فرماندار خمین هم گفت: خمین برخلاف اینکه بازه زمانی طولانی در وضعیت قرمز و نارنجی بود، کمترین شمار جان‌باختگان بیماران کووید ۱۹ را داشته که این امر مهم مرهون فداکاری مدافعان سلامت به‌ویژه پرستاران است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.