معاون تربیت و بدنی سلامت وزارت آموزش و پرورش، استان کردستان را به عنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های علمی این معاونت معرفی کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهرزاد حمیدی معاون تربیت و بدنی سلامت وزارت آموزش و پرورش که در دیدار با مجریان و برگزارکنندگان چهارمین همایش دستاورد‌های ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کوچ اظهار کرد: برگزاری مطلوب و تحسین برانگیز ۴ دوره همایش گذشته، معرف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ورزش دانش آموزی کردستان برای استمرار میزبانی چنین رویداد‌های مهمی است.

او ادامه داد: انسجام، یکدلی، همرنگی و سخت کوشی موجود در ورزش دانش آموزی استان کردستان به گونه‌ای بود که ما را متقاعد کرده در چند سال اخیر، هر سال میزبانی حداقل یک برنامه ملی و کشوری به این استان واگذار شود و سطح و نحوه برگزاری به حدی مطلوب و رضایت بخش بوده است که همواره به توسعه این میزبانی تمایل داشته ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری مطلوب چهارمین همایش دستاورد‌های ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کوچ در اواسط آبان ماه سال جاری در سنندج گفت: خوشبختانه درصد بسیار بالایی از اهداف مدنظرمان در برگزاری این همایش محقق شده است و با اجماع نظری که در سطح معاونت وجود دارد ضمن این که کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های علمی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تعیین می‌شود، بایستی پنجمین همایش دستاورد‌های ورزش دانش آموزی با محوریت کنگره ملی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان در مهرماه سال ۱۴۰۱ در سنندج برگزار شود.

حمیدی افزود: با توجه به این که برگزاری همایش چهارم نمره قبولی گرفته است، این موضوع را قدم بسیار بزرگی به سوی ویژه‌سازی همایش‌ها می‌دانم و لازم است روی کیفیت و خروجی مناسب با اهداف تربیت بدنی در آموزش و پرورش تمرکز کنیم.

او خاطر نشان کرد: ما به عنوان یک دستگاه اجرایی در برگزاری همایش‌های علمی باید به دنبال پاسخ به مسایل و حل چالش‌ها باشیم و صرف برگزاری همایش و داده‌های کمی نمی‌تواند به تنهایی برای یک سازمان ارزش داشته باشد.

حمیدی اظهار داشت: کردستان مدل جدیدی از برگزاری همایش ارائه کرده است و مجموعه تربیت بدنی و سلامت استان کردستان با خودانگیزگی و خودوقفی جزو استان‌های سرآمد کشور هستند و این استان برای برگزاری رویداد‌های ملی همیشه آماده بوده است و بایستی این ظرفیت‌ها در همه همایش‌ها و با جهت گیری اثربخشی و کاربردی بودن یک رویداد علمی به کار گرفته شود.

لازم به ذکر است در این جلسه که با هدف تقدیر از مجریان همایش چهارم و بررسی چگونگی همایش پنجم در دفتر دکتر حمیدی برگزار شد، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان گزارشی از برگزاری اولین کنگره ملی کوچ و چهارمین همایش ملی دستاورد‌های ورزش دانش آموزی ارائه کرد.

دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت از آقایان افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت، فرید منتظری رئیس اداره تربیت بدنی و حامد نظرویسی دبیر انجمن علمی معلمان تربیت بدنی استان به نمایندگی از عوامل اجرایی همایش تقدیر کرد.

همچنین در پایان این جلسه با قرائت فاتحه‌ای یاد و خاطر مرحوم رامیار نجفی از همکاران آموزش و پرورش کردستان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.