شهامی گفت: حسینیه اعظم زنجان برنامه های مختلفی برای ایام فاطمیه تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شهامی مدیرروابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه ویژه‌برنامه‌هایی را برای سوگواری و عزاداری در این ایام تدارک دیده است که به مدت پنج شب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به اجرا درمی‌آید.

او افزود: برنامه شب اول این ایام پنجشنبه، ۲۵ آذرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام برگی و مرثیه‌سرایی حسن بیات و مهدی خادم آذریان از ساعت ۹ شب برگزار می‌شود.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: سخنران شب دوم برنامه در روز جمعه، ۲۶ آذرماه نیز حجت‌الاسلام برگی بوده و ولی الله کلامی، یوسف شبیری و فریبرز اسکندری به مدیحه‌سرایی می‌پردازندکه این برنامه نیز از ساعت ۹ شب آغاز می‌شود.

شهامی گفت: در شب سوم این برنامه که ۲۷ آذر ماه برگزار می‌شود، سخنران نماینده، ولی فقیه در استان زنجان بوده و غلامرضا عینی‌فرد، غلامرضا جعفری‌پور و جمال حبیبی به مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

او افزود: سخنران شب چهارم در روز یکشنبه ۲۸ آذرماه برای اجری برنامه‌های ایام فاطمیه حجت‌الاسلام سید حسن مومنی است و این برنامه از ساعت ۹ شب آغاز و با مرثیه‌سرایی علیرضا بیگدلی و علیرضا اسفندیاری ادامه می‌یابد.

مدیرروابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: برنامه شب پنجم ایام فاطمیه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزامحمدی و مرثیه‌سرایی مهدی رسولی و نریمان پناهی از ساعت ۹ شب دوشنبه ۲۹ آذرماه در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.