آغاز اردوی استعدادیابی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال غرب کشور در کرمانشاه

نایب رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه از آغاز اردوی استعدادیابی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال غرب کشور به میزبانی کرمانشاه خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سمیه علیی نایب رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه بااشاره به برپایی اردوی استعدادیابی دختران زیر ۱۶ سال منطقه هشت در کرمانشاه، اظهارکرد: طبق برنامه فدراسیون فوتبال، اردو‌های انتخابی استعدادیابی دختران نوجوان در مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود که میزبانی منطقه هشت شامل استان‌های غرب کشور به کرمانشاه واگذار شده است.

او افزود: اردوی استعدادیابی دختران زیر ۱۶ سال غرب کشور با حضور استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان از امروز (۲۳ آذر) در کرمانشاه آغاز شده و تا عصر فردا (چهارشنبه) ادامه خواهد داشت.

نایب رئیس هیات فوتبال استان ادامه داد: در این اردوی دو روزه ۵۵ ورزشکار از استان‌های غرب کشور و از هر استان ۱۰ ورزشکار حضور دارند، اما از کرمانشاه به واسطه امتیاز میزبانی حدود ۱۵ ورزشکار در این اردو استعدادیابی می‌شوند.

او از حضور سه استعدادیاب فوتبال دختران برای این اردو خبرداد و بیان داشت: بعلاوه، سمیه دهقانیان مسئول استعدادیابی بانوان فدراسیون فوتبال و شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر نیز به کرمانشاه آمده اند تا از نزدیک شاهد استعدادیابی‌ها باشند.

علیی در ادامه محل برگزاری این اردو را مجموعه ورزشی وحدت شهر کرمانشاه واقع در شهرک تعاون اعلام کرد و افزود: میزبانی شایسته‌ای که چندی پیش در اردوی استعدادیابی فوتبال پسران زیر ۱۶ سال در کرمانشاه داشتیم، باعث شد تا فدراسیون این میزبانی را هم در اختیار کرمانشاه قرار دهد.

او اظهار داشت: همچنین وجود بازیکنان بسیار مستعدی که در کرمانشاه وجود دارد و اینکه در همه رده‌های سنی فوتبال زنان ورزشکاران ملی پوشی از کرمانشاه داریم، این امکان را فراهم کرد که مورد توجه قدراسیون باشیم و میزبانی به کرمانشاه داده شود.

نائب رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه از آزاده قمری از مربیان فوتبال بانوان کرمانشاه نیز به عنوان یکی از استعدادیاب‌های حاضر در این اردو یاد کرد و گفت: باتوجه به استعداد‌های بسیار خوبی که در کرمانشاه در رشته فوتبال بانوان داریم، امیدواریم دعوتی‌های بیشتری را برای اردو‌های تیم ملی داشته باشیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.