نیروهای سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال وزارت کشور عراق موفق شدند تلاش برای انفجار خط لوله گاز طبیعی بین بغداد و بصره را خنثی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، گروه رسانه‌ای امنیتی عراق امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال وزارت کشور موفق به کشف و خنثی سازی بمب گذاری در خط لوله گاز طبیعی بین بغداد، پایتخت عراق و استان بصره شد.

در این بیانیه آمده است: «با پیگیری‌های میدانی مستمر و تشدید تلاش‌های اطلاعاتی،سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال وزارت کشور با همکاری اداره پلیس استان المثنی، موفق به خنثی سازی تلاش برای انفجار خط لوله گاز طبیعی بین استان‌های بغداد و بصره در منطقه اول الجربویه، شدند. با حضور کارشناس مواد منفجره در پلیس استان المثنی، این بمب بدون هیچ خسارات جانی و مادی خنثی شد.»

این توطئه در حالی صورت گرفته است که پیشتر اعلام شد کاروان‌های آمریکایی حامل تجهیزات و خودرو‌های نظامی با حفاظت شدید یک شرکت امنیتی آمریکایی با حرکت از استان بصره وارد پایگاه هوایی عین الاسد در محله البغدادی در شهر هیت در غرب الانبار شده اند که علت واقعی این اقدام مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار