دیگو آلونسو سرمربی سابق اینتر میامی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال اروگوئه دیگو آلونسو، سرمربی سابق تیم فوتبال اینترمیامی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی کرد و این سرمربی جایگزین اسکار تابارز شد. اسکار تابارز بعد از گذشت ۱۵ سال و به دلیل کسب نتایج ضعیف در تیم ملی فوتبال اروگوئه از سمت خود برکنار شد.  

آلونسو در اروگوئه، سابقه مربیگری در پنارول و بلاویستا را در کارنامه دارد و پس از آن به همراه پاچوکا قهرمانی در لیگ مکزیک و لیگ قهرمانان کونکاکاف را کسب کرد. او همچنین به همراه مونتری جام لیگ قهرمانان کونکاکاف را بالای سر برد تا به تنها سرمربی بدل شود که با دو تیم مختلف به این افتخار می‌رسد.

فدراسیون فوتبال اروگوئه درباره جزئیات قرارداد آلونسو اخباری را منتشر نکرده، اما به ادعای رسانه‌های محلی او تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی هدایت تیم ملی فوتبال اروگوئه را بر عهده خواهد داشت. اروگوئه در حال حاضر در رده هفتم جدول مقدماتی جام جهانی حضور دارد. اروگوئه تنها یک امتیاز از چهار تیم بالای خود در جدول مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی فاصله دارد و چهار بازی نهایی مقدماتی آن‌ها در خانه با ونزوئلا و پرو و خارج از خانه با پاراگوئه و شیلی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار