مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ۲۴ و ۲۵ آذر در جیرفت برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ۲۴ و ۲۵ آذر ماه در سالن شهید مداحی پور جیرفت به مدت دو روز برگزار می‌شود.

او افزود: در این جشنواره کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برتر تئاتر برگزار می‌شود.

اسحاقی با اشاره به عناوین نمایش‌ها به تفکیک شهرستان تصریح کرد: نمایش بیست و هفت از شهرستان جیرفت، نمایش قدمگاه به فصل پائیز از شهرستان فاریاب، نمایش سین از شهرستان جیرفت و نمایش فریاد‌های بی صدا از رودبار جنوب در این جشنواره اجرا می‌شوند.

اسحاقی افزود: جنوب کرمان در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها در معرفی و شکوفایی این ظرفیت‌ها موثر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: یکی از کار‌های مهم زیرساختی این اداره کل توجه ویژه در حوزه تئاتر است چرا که تأثیر گذاری تئاتر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل در جامعه بیشتر است.

اسحاقی با بیان اینکه این جشنواره بصورت رقابتی برگزار می‌شود، گفت: در مراسم اختتامیه از نفرات و آثار برتر با اهدا جوایز و لوح یاد بود تجلیل می شود.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار